RACJA TV

Facebook.

Najczęściej czytane

TVN kłamie, Goździkowa nie żyje.

Przez długie lata byłem redaktorem pewnego miesięcznika i znam branżę mediów od podszewki. Odszedłem, bo robienie w konia odbiorców, to chleb powszedni.
ABSOLUTNIE WSZYSTKIE MEDIA W POLSCE KŁAMIĄ! To jest ich dewiza. Mógłbym mnożyć przykłady, ale nie ma to sensu. Ważne by pamiętać, że każde medium działa wg dewizy „ciemny lud to kupi”.   Czy wiecie, dlaczego w dobie szczepionek na tzw. „świńską grypę”, (na którą wszyscy mieliśmy umrzeć), niejaki i nijaki TVN jechał po rządzie i minister zdrowia, że nie chcą za nasze grube miliony kupić szczepionek by nas obowiązkowo szczepić? Albo czy wiecie, dlaczego o kimś się pisze w prasie bulwarowej, a o kimś innym nie? Czy wiecie, co decyduje o tym, że dana osoba/produkt jest na okładce? Czy wiecie, dlaczego jest taka a nie inna treść newsów np. w dziennikach telewizyjnych?

 

www.mleczko.pl

Nigdy nie chodzi o rzetelną informację. Zawsze chodzi o jedno – kasę. W TV działa to dwojako. Po pierwsze nigdy się nie krytykuje największych reklamodawców. Kto jest największym reklamodawcą dla stacji telewizyjnych? Branża farmaceutyczna – prawie połowa reklam w TV, to specyfiki na grypę, zgagę, gazy, kurzajki, ból, miesiączkę, suplementy diety, witaminy (hitem jak dla mnie jest „lek”, Rutinoscorbin, czyli zwykła witamina C z Rutyną), itd., itd. Jak sądzicie – czy w związku z powyższym telewizja będzie działać w interesie widza, czy też może będzie działać w interesie reklamodawcy, dzięki któremu ma dziesiątki milionów dochodów? Oczywiście to drugie, ba, jak widać po przykładzie TV i owej „świńskiej grypy”, TVN był gotów działać w interesie reklamodawcy i nawoływać do wydawania publicznych pieniędzy na bubla (skądinąd ciekawe, czemu tej miernej stacji nikt z tego nie rozliczył).

 

Producenci produktów składają ciekawe oferty – że wykupią reklamę i okładkę, pod warunkiem, że ów produkt zostanie wyjątkowo korzystnie przedstawiony w materiale i wysoko oceniony. Wydawca się na takie rzeczy godzi bez mrugnięcia okiem – jest to po prostu NORMA. I działa to tak we wszystkich mediach.

Jednym słowem – NIGDY NIE WIERZCIE MEDIOM! W interesie mediów jest Was OKŁAMAĆ, bo z tego mają pieniądze. Pamiętajcie o tym, bo dziennikarz nie jest Waszym przyjacielem.

Zapomniałem jeszcze o jednej kategorii pt. „serial psychologiczny”. Przykładami z ostatnich miesięcy mogą być „śmierć Madzi” (żyła tym cała Polska i dalej żyje, mimo że większe patologie dzieją się na prawie każdym osiedlu, co roku) czy „upadki biur turystycznych”. Ew. jest promowanie osób, dla przykładu niejakiej „Natalii Siwiec”. Każdy news jest i będzie tylko produktem. Żyjemy w erze McDonaldsa informacyjnego. Jak ktoś jest głupi, to to konsumuje? Ja widziałem jak to działa od środka i dziękuję – wolę sam myśleć i nie pozwalać cwaniakom robić ze mnie idioty.

To próba odegrania się na byłym pracodawcy, majaczenie bezrobotnego czy cała prawda o mediach?

 

Autor: filozof 

 

Napisz komentarz
Musisz być zalogowany(a) aby napisać komentarz.
 
Przeczytaj poprzedni wpis:
koniec_swiata
Dzisiaj będzie koniec świata już drugi raz w tym miesiącu.

W latach 60-tych ubiegłego wieku odnaleziono tajemnicze tablice, które nazwano potocznie kalendarzem Majów. Według przetłumaczonych na nasz język zawartych informacji...

Zamknij