RACJA TV

Facebook.

Najczęściej czytane

Reptiliańska Agenda Część III

Ciąg dalszy wywiadu Davida Icke’a z Szamanem Zulusów Credo Mutwą

David Ickea

David - Witam was po raz kolejny w Afryce na afrykańskim zaciszu zaraz za Johannesburgiem w drugim z naszej serii wideo z Credo Mutwą Sanussim Zulusów, albo szamanem jak wielu ludzi na świecie by go nazwało. Strażnikiem historii, PRAWDZIWEJ HISTORII zniewolenia Afryki i ludu Zulusów i oficjalnego historyka, innymi słowy nosiciela wiedzy i symbolicznych historii narodu Zulusów.

David - Jak wykorzystano chrześcijaństwo? Mówiliśmy, że te Bestie w Strasznych Okryciach, które pojawiły się przed europejczykami, przedstawiły wszystkie chrześcijańskie symbole w Afryce, jaki to ma związek z przybyciem chrześcijan?

Credo Mutwa

Credo Mutwa -Powiem panu o tym, co widziałem jako młode dziecko. Religia chrześcijańska, a raczej misjonarze, którzy ją przywieźli zachowywali się jak dyktatorzy. Źle traktowali naszych ludzi, upokarzali ich i ukradli naszym ludziom duże obszary ziemi, używając imienia Jezusa Chrystusa. Chciałbym panu dać historyczny przykład, jeśli pojedziesz do Natalu niedaleko Ndebe w miejsce zwane Wzgórzem Maryjnym, znajdziesz jedną z największych i jedną z najstarszych szkół misyjnych w Afryce Płd. Wzgórze Maryjne leży na dużym obszarze ziemi, te ziemie zostały skradzione Zulusom przez misjonarza nazwiskiem Chimlett. I nawet dziś ludzie ze Wzgórza Maryjnego mogą ci powiedzieć, że ten człowiek był nie tylko misjonarzem ale też złodziejem i bezlitosnym wyzyskiwaczem czarnych ludzi, był zakonnikiem ale był czymś znacznie więcej niż tylko mnichem.

Mówiono, że ten Chimlett czcił nie Boga, nie Marię Dziewicę ale samego Szatana.
David - To pasuje do tego jak działają Illuminati i tym, co się musiało stać było to, że wiedza, wiedza jaką ludzie jak ty niosą, musiała zostać zniszczona, zejść do podziemia i w zasadzie prawdziwa historia przepadła.

Credo Mutwa -Tak proszę pana, pozwoli pan, że powiem co zrobili misjonarze. Misjonarze zwykli stosować taktykę nauczania tak zwanego ewangelizmu (gospel) wśród naszych ludzi. I w tym samym czasie zwykli manipulować naszym ludem by oddawał swe najświętsze relikwie. Proszę pana, widziałem w Londynie miejsce niedaleko londyńskich doków na obskurnej ulicy, jest to mocno strzeżony skład, który należy do Brytyjskiego Muzeum Historii Człowieka.
Pozwolono nam odwiedzić to miejsce, kiedy byłem w Londynie w 1970-tym…, znaczy w 1997. I tam w tym składzie widziałem gablotę, za gablotą, wypełnioną bezcennymi afrykańskimi artefaktami w kości słoniowej, w brązie, w wielu rdzennych gatunkach drewna a czasem w żelazie i w złocie, widziałem królewskie branzolety martwych królów, branzolety zrobione z mosiądzu i brązu. Branzolety które nosiły wszelkie ślady usunięcia ich siłą z ramion martwych mężczyzn i martwych kobiet. Wszystkie te rzeczy zostały zgromadzone jak mi powiedziano przez Teofila Chapstone’a i Londyńskie Towarzystwo Misjonarskie. I odsyłają je do tego muzeum, w którym nie wolno ich oglądać żadnemu Afrykaninowi.
Miałem szczęście ponieważ byłem w towarzystwie białej kobiety, której ojciec jak podejrzewam był Wolnym Masonem.

Teraz, powiem panu co również zrobili misjonarze, misjonarze założyli szpitale w swoich misjach. Wielebny Mofatt miał szpital w swojej misji i kiedy afrykanin był tam przynoszony, chory i bliski śmierci, jako warunek wejścia do szpitala musieli najpierw zostać ochrzczeni jako chrześcijanie. Również kolejnym warunkiem wejścia do szpitala i leczenia przez misjonarzy chory Afrykanin musiał oddać wszystkie artefakty po przodkach jakie posiadał. Pewnego dnia mój dziadek Zigo miał wypadek, kupił sobie ośli zaprzęg ale nie wiedział jak nim kierować. I pewnego dnia zaprzęg zleciał z klifu i mój dziadek został ciężko ranny. I kiedy został zabrany do misyjnego szpitala, na zachód od ziem Zulusów pierwszą rzeczą, którą misjonarze powiedzieli dziadkowi było to, że on – misjonarz wiedział, że mój dziadek ma wielki zbiór metalowych przedmiotów, które trzymał w jednej ze swoich chat – i że warunkiem leczenia jego połamanych kości jest oddanie wszystkich jego metalowych przedmiotów misjonarzom. ?Te metalowe rzeczy które trzymasz w| swoim domu są pełne złych duchów” – powiedział misjonarz Wielebny Lee. ?Musisz mi je oddać żebym mógł je zabrać do świętego miejsca w Anglii gdzie zostaną zniszczone”. Mój dziadek wstał roztrzęsiony i wyszedł ze szpitala misyjnego. Poszedł i gdzieś w drodze upadł. I plemienni ludzie, którzy go znali, zabrali go do wioski i wtedy, kiedy afrykanerski doktor przejeżdżał swoim oślim zaprzęgiem, czarni ludzie zapytali tego doktora KTÓRY NIE BYŁ MISJONARZEM, czy mogliby prosić by zajął się moim dziadkiem. Doktor zabrał mojego dziadka na swój wóz i zabrał go do swojej odległej farmy. I tam afrykanerski doktor, tak naprawdę zielarz, zwali go ECHANIS IEREN, wyleczył mojego dziadka bez żadnej opłaty. Nie stawiając mu żadnych warunków za jego leczenie i mój dziadek jako wdzięczny, zdrowy człowiek wrócił do swojej wioski. Wziął trzy tłuste krowy i zaprowadził je ze swymi synami do odległego domu afrykanerskiego doktora.

Wciąż i wciąż nasi ludzie byli okradani ze swego dziedzictwa, nasi ludzie byli okradani ze sprzętu naukowego. Byli okradani z artefaktów nie do zastąpienia, niektóre z nich liczyły setki lat – przez misjonarzy a zwłaszcza Londyńskie Towarzystwo Misyjne. I jeśli pójdziesz do tego muzeum niedaleko doków w Londynie znajdziesz to, co tam widziałem i sprawi to, że zapłaczesz…

David - Jakie jest twoje własne doświadczenie, w twoim życiu Credo o użyciu chrześcijaństwa w Afryce by dzielić, rządzić i uciskać ludzi?

Credo Mutwa - Pozwoli pan, że opowiem. Kiedy misjonarze pojawili się w Afryce Płd. celowo stworzyli wielką falę wrogości pomiędzy czarnymi , których nawrócili i tymi którzy się opierali nawróceniu. Stworzyli taki podział, że rozeszły się wielkie rodziny i pogorszyło się jeszcze kiedy katolicy, anglikanie, metodyści i prezbiterianie rozeszli się po Płd. Afryce. Był celowy rozwój różnych dominujących religii w Afryce, ta sama wrogość która istnieje teraz pomiędzy katolikami i protestantami w Anglii. Czarni protestanci mieli zakaz rozmawiania z czarnymi katolikami, czarny metodysta nie zapytałby nawet o porę dnia czarnego prezbiterianina. Był to całkowity chaos i jedynie misjonarze na tym skorzystali ale powiem ci więcej o tym co zrobiono.

Misjonarze zwykli zakazywać każdemu nawróconemu chrześcijańskiemu czarnemu by miał kiedykolwiek i cokolwiek wspólnego z nienawróconym czarnym. Związki miłosne pomiędzy tzw. „ukrytymi czarnymi” i czarnymi katolikami były zakazane przez misjonarzy. W ten sposób mój ojciec i matka rozstali się, niszcząc mi życie zanim się urodziłem. Mój ojciec był nawróconym katolikiem i zakochał się w tzw. „ukrytej” kobiecie Zulusów, warunkiem takiej miłości było nawrócenie kobiety na chrześcijaństwo.

I mój dziadek, srogi stary wojownik konsekwentnie odmawiał, by moja matka stała się nawróconą chrześcijanką. ?Zwykłem zabijać białych ludzi nad Isanlua i nie pozwolę by moja córka podążyła za religią „podkutych stóp”. I proszę pana jeśli idący do kościoła czarny zwracał się do „ukrytego czarnego”, chodzący do kościoła czarny był brutalnie karany przez misjonarzy. I był karany w sposób który dla Afrykanów jest straszny. Wewnątrz kościoła misyjnego były ławki na których siadało zgromadzenie. Ale zaraz naprzeciwko drzwi były specjalne ławeczki dla tych czarnych chrześcijan, którzy złamali prawo. I jeśli zostało wykryte przez białych lub czarnych misjonarzy, że jeśli określona osoba miała cokolwiek wspólnego z „ukrytym”, ta osoba była karana w bardzo straszny sposób, on lub ona musieli siadać w ławeczce naprzeciwko drzwi, w środku tak, że każdy kto wchodził musiał na tę osobę spojrzeć i wiedzieć, że jest to łamiący prawo, który złamał prawa Jezusa Chrystusa.

David - Czy zostałeś popchnięty do chrześcijaństwa zanim sam mogłeś zdecydować?

Credo Mutwa -Tak, tak było. Zanim moja matka i ojciec rozstali się, moja matka mnie urodziła. I przez długi czas cierpiałem jako dziecko ponieważ urodziłem się nieślubnie. Byłem nazywany bękartem, nie miałem praw jako istota ludzka. Prawo Zulusów w tamtych czasach było bardzo, bardzo proste w stosunku do nieślubnych dzieci. Moja matka cierpiała, była często bita przez inne dziewczęta z wioski. I ja też cierpiałem, innym dzieciom z wioski zakazywano bawić się ze mną i musiałem paść bydło w buszu sam. I tam przydarzyło mi się wiele dziwnych rzeczy, które jednakże nie są w tej chwili ważne.

I kiedy miałem 7 lat do wioski mojego dziadka przybył brat mojego ojca i spytał czy może mnie stamtąd zabrać. I mój dziadek powiedział: Nic nie sprawi mi większej przyjemności, niż usunięcie tego bękarta z mojego domu, jest hańbą dla mojej rodziny. Więc zostałem zabrany przez brata mojego ojca na południe od Natalu, gdzie zostałem ochrzczony jako katolik. I niedorzeczne imię Credo zostało mi nadane, imię którego nienawidziłem bardzo, nawet do dziś. Dorastałem jako katolik i wszyscy byli katolikami w naszym domu tak, jak jest nimi większość ludzi w Natalu. I wtedy, pewnego dnia po tym jak opuściliśmy Natal, mój ojciec opuścił kościół katolicki. I przyjął jedną z najgorszych gałęzi religii chrześcijańskiej jaką możesz znaleźć. Mój ojciec zaczął podążać za naukami amerykańskiej kobiety nazwiskiem Mary Baker Eddy. Była liderką Kościoła Chrześcijańskich Nauk, zgodnie z naukami Kościoła Chrześcijańskich Nauk nie możesz brać żadnych leków. Bez względu na okoliczności, nieważne jak poważnie jesteś chory i cierpieliśmy przez lata. Moje przyrodnie siostry i przyrodni bracia i ja, chorowaliśmy i nie pozwalano nam brać żadnych leków. Cierpieliśmy już wcześniej pod kościołem katolickim, gdy musieliśmy się spowiadać z grzechów w każdy weekend księdzu, którego ledwo było widać. Czasami było to tak niedorzeczne, że często tworzyliśmy grzechy wbrew sobie, których nie popełniliśmy, by zadowolić katolickiego księdza. A teraz cierpieliśmy pod naukami Mary Baker Eddy, naukami które jak widzę to teraz jako dorosły, człowiek były samą esencją najczystszych bzdur. Wtedy po wielkiej chorobie w 1937, w czasie tej wielkiej choroby zostałem zabrany z powrotem do ziemi Zulusów przez brata mojego ojca Ando. I tam zostałem uleczony przez człowieka, pod warunkiem, że będę słuchał go ślepo, czyli mojego dziadka, ojca mojej matki. Po tym zacząłem widzieć jak wielką wiedzę posiadali czarni ludzie, zacząłem widzieć, że misjonarze faktycznie nas oszukują. Że uczyli nas w szkołach kłamstw o naszym ludzie i wtedy pewnego dnia wpakowałem się w poważne kłopoty. Byłem już wtedy malującym artystą, malowałem obrazy dla szkoły misyjnej. I popełniłem błąd przedstawiając Dziewicę Marię jako kobietę Zulusów na podstawie twarzy mojej matki. I sportretowałem Jezusa jako chłopca Zulusów i za to zostałem wychłostany i wydalony ze szkoły. Z tego powodu zostałem wychłostany nie tylko przez białych misjonarzy, zostałem też wychłostany przez czarnych nauczycieli, którzy oskarżyli mnie o obrazę Jezusa Chrystusa za namalowanie go jako czarnego. Więc może pan zobaczyć ciągłe umysłowe zamieszanie, w którym żyli nasi ludzie. Mężczyzna chłoszcze chłopca za namalowanie Chrystusa jako czarnego człowieka i mówi, że przez poczernienie twarzy Chrystusa ten chłopak popełnił bluźnierstwo.

David - Więc wiesz Credo jak łatwe jest kontrolowanie świata przez paru, kiedy reszta oddaje im swoje umysły.

Credo Mutwa -Tak proszę pana, ale musi pan zrozumieć jedno panie David Icke. My istoty ludzkie jesteśmy słabymi stworzeniami, padamy ofiarą złej pomocy, padamy ofiarą czasem bezimiennego strachu. I tutaj atakują nas Siły Ciemności, nasze obawy, strach i niepewności. Wielu czarnych ludzi łatwo nawróciło się na chrześcijaństwo, kiedy ludzie zostali dotknięci wojnami. Widzi pan, podczas wielkich wojen Zulusów w Natalu tysiące czarnych mężczyzn i kobiet zwykło uciekać z ziem Zulusów do Ndebe. Gdzie wielkie obozy dla uchodźców, większe niż cokolwiek co widziano |kiedykolwiek w Afryce wkrótce rozkwitły. Te obozy dla uchodźców były żyznym gruntem dla operacji chrześcijańskich misjonarzy. Te obozy dla uchodźców były miejscem, gdzie poszukujący na własną rękę misjonarz był pewien, że wyjdzie z kilkoma setkami nawróconych.

David - Credo, wszystkie te metody o których tutaj mówiliśmy możemy połączyć z tym nieprzerwanym strumieniem, który wyszedł z Londynu.

Następnym głównym strumieniem, na który chciałbym spojrzeć, jest ten Cecila Rhodesa i brytyjskich spółek południowoafrykańskich, które z tego co widziałem najbardziej zmieniły strukturę ekonomii i życia w Afryce Płd., co z nim w tamtym czasie?
Credo Mutwa - Wiele, wiele historii opowiedziano o Cecilu Rhodesie, wiele, wiele, wiele historii i pewnego dnia, rozbawię cię jedną z nich. Cecil Rhodes był dziwnym człowiekiem i jak wszyscy wielcy ludzie był dziwną mieszaniną wielkiej gwałtowności i miłosierdzia. Cecil Rhodes poszukiwał wiedzy i zwykł robić wiele rzeczy dla tych czarnych, którzy dawali mu wiedzę której szukał. Po pierwsze Cecil Rhodes był zainteresowany legendami, które słyszał o Afryce i Afrykanach, chciał wiedzieć gdzie nasi ludzie zwykli kopać minerały. I jego ludzie zwykli podróżować z wioski plemiennej do wioski wożąc tanie koce, laski podróżne i zagłówki. By przekupić ludzi z plemion by pokazali mu, gdzie były kopalnie, gdzie były starożytne afrykańskie kopalnie. W rzeczy samej mogę panu powiedzieć, że wiele z depozytów minerałów które są w Afryce Płd, od diamentów Kimbaly na Przylądku do pól węglowych Natalu, po kopalnie złota Windwaters i w kraju znanym obecnie jako Zimbabwe. Wszystkie te depozyty minerałów zostały wskazane Rhodesowi i jego ludziom przez Afrykanów. Afrykanie byli gotowi zrobić wszystko byle tylko zaimponować temu |dziwnemu białemu człowiekowi. Cecil Rhodes uśmiechał się bardzo często. Zwłaszcza zanim wydał rozkaz zmasakrowania całego plemienia. Cecil Rhodes musiał wiedzieć jak bardzo szanują człowieka który pogodził dwie ścierające się frakcje. I jest jedna zdumiewająca rzecz. Kiedy napotykał czarnych, którzy zadawali mu pytania Cecil Rhodes zaprzeczał iż jest liderem białych ludzi w np. Rodezji. Zachowywał się jakby był stroną trzecią, jak człowiek, który zamierzał pogodzić czarnych i białych i powstrzymać konflikty między nimi. I dopóki nie zmarł Cecil Rhodes był znany wśród ludu Matabele jako MULA MULA NGUZI – dzielny który rozdzielił dwa ścierające się byki. Pewnego razu Cecil Rhodes wybrał się do bardzo świętego miejsca, grupy wzgórz zwanej NDABAZENDUNA. I tam pod drzewem, którego szczątki widać do dziś Cecil Rhodes usiadł z grupą starszyzny Matabele. I przekonał ich by powstrzymali działania wojenne przeciw imperium brytyjskiemu.

David - Jak zmanipulował plemiona Afryki by zdobyć prawa do tych wszystkich minerałów, które są teraz skonsolidowanymi polami złota, diamentów De Beers i angloamerykanów?
Credo Mutwa -Cecil Rhodes zwykł wchodzić kompletnie bez strachu pomiędzy ludzi Matabele i zwykł im mówić by atakowali lud Maszona, których nazywał psami. I w ten sposób Cecil Rhodes powodował wojny pomiędzy czarnymi, w które wtedy wkraczał jako rozjemca. Cecil Rhodes zbudował poważną zawiść pomiędzy Matabele i Maszona, rozgrywał Matabele przeciwko Maszona i tak samo było z innymi. Tym co było dziwne w Rhodesie i czego nie ujawniono w wielu książkach o nim było to, że, Cecil Rhodes był badaczem najgłębszych tajemnic Afryki, zaprzyjaźnił się z uzdrowicielami, z szamanami i brał udział w ich rytuałach. I przez nich dowiedział się o wielu sekretach i świętych miejscach, które można było znaleźć w kraju noszącym teraz jego imię – Rodezja (Mozambik). I jednym ze świętych miejsc, o których się dowiedział były te wzgórza, na których zboczach są wielkie otoczaki czyli GÓRY MATOBO – Góry Wielkich Otoczaków. Tam Rhodes dowiedział się, że najpotężniejsi królowie ludów Maszona i Makaranga są pochowani. I zadeklarował, że po śmierci on też powinien być tam pochowany.

David - Czy nie ma to związku z legendami i|historiami o Chitauri i Reptilianach?
Credo Mutwa -Tak proszę pana. Góry Matobo są uważane nawet dziś za jedno z miejsc na Ziemi gdzie Chitauri są często widywani i często lądują w swoich statkach. I jest coś więcej oprócz tego, dużo więcej. Cecil Rhodes kazał się pochować ponad grobem o wiele starszego lidera i o wiele większego człowieka niż on sam. Powiedziano nam, że pierwszy Monomotapa, daleki przodek mej ciotki Mai, NIATSIMBI MOTOTA zmarł i został pochowany w Górach Matobo. I Cecil Rhodes odkrył miejsce gdzie leży pochowany Niatsimbi i rozkazał by go pochować na wyższym terenie niż Niatsimbi. I robiąc tak pokazał ludom Maszona i Matabele po śmierci, że on – John Rhodes o wiele przewyższał Niatsimbi Motota.
David - Jaki był wpływ Rhodesa na stworzenie kopalń i całych podstaw nawet dzisiejszej południowoafrykańskiej ekonomii? Jak wpłynęło to na ludzi w znaczeniu| kontroli ich i ich przeznaczenia?
Credo Mutwa -Po pierwsze nasi ludzie całkowicie zignorowali duże operacje wydobywcze, które zaczęły wkrótce mieć miejsce w ich kraju. Nasi ludzie byli szczęśliwi zostając w swych rodzinnych wioskach ale nowe prawa zostały ustanowione przez rząd kolonialny w Natalu. Każdy zdolny do pracy mężczyzna był zmuszony przejść pieszo odległy dystans by pracować za głodowe stawki na polach diamentowych Kimbaly. Wiele, wiele historii powiedziano o dzielnych czarnych mężczyznach i kobietach, którzy udali się do Kimbaly. Pracować w mieście Kimbaly pośród wszelkich rodzajów chorób, korupcji i przemocy i również, by pracować w Wielkiej Dziurze Kimbaly. Dziurze w której miejscu było wcześniej jedno z najświętszych wzgórz znanych naszemu ludowi w tamtej części Afryki Płd.
Cecil Rhodes i jego ludzie zrobili wiele, by zdestabilizować życie czarnych rodzin w Natalu i w innych miejscach zamieszkanych przez czarnych ludzi. Zmusił lokalnych wodzów by płacili podatek, oni i ich następcy. Zmusił wodzów by posyłali swych synów, i synów swoich ludzi do pracy na diamentowych polach. Powiedział im, że jeśli odmówią wezwie żołnierzy z Anglii by zniszczyli ich wszystkich. Żądano teraz podatku od naszych ludzi nie w bydle jak było to wcześniej ale w złotych suwerenach. Więc młody człowiek musiał zostawić dom swojego ojca i iść pieszo przez Góry Smocze, przejść wielki dystans do Kimbaly, gdzie pracował za jednego złotego suwerena rocznie, którego zwracał swojemu wodzowi, który z kolei wódz zwracał go władzom kolonialnym jako podatek.

David - Południowoafrykańskie brytyjskie spółki Cecila Rhodesa stworzyły tak wiele z ekonomii Płd. Afryki którą widzimy dziś. I zostało to przejęte przez inne spółki, również te kontrolowane przez spółki rodziny Oppenheimera, którzy wyglądają mi na gałąź Illuminati w Afryce Płd. Którzy są zamieszani w angloamerykańskie operacje, De Beers – kopalnie diamentów i mamy inną odrośl sieci spółek Rhodesa. Spółkę Longrobe, spółkę Rodezja-Londyn która dla mnie jest groteskowo zamieszana w manipulacje i zamieszanie w Afryce od czasów jej założenia.

Jakie jest twoje spojrzenie na sieć tę pozostałą|po Rhodesie która kontroluje dziś Płd. Afrykę?
Credo Mutwa -W odpowiedzi na pańskie pytanie chce być bardzo, bardzo uczciwy. Ponieważ moja filozofia afrykańskiego kapłana wojowników nakazuje mi bym był uczciwy nawet wobec najbardziej śmiertelnych wrogów. Angloamerykańskie korporacje zrobiły wiele dobrego w Afryce Płd. w czasie swego istnienia. Sir Ernest Oppenheimer pomagał przy budowie wielu dzielnic niedaleko Johannesburga. Oczywiście nie zrobił tego z miłości, nie zrobił tego z altruistycznych powodów. Ale faktem jest, że na masową skalę on i jego spółka stworzyli dachy nad głową dla wielu czarnych rodzin. Faktycznie duża część Soetho niedaleko Johannesburga jest dziełem jego spółki. Ale angloamerykańskie spółki będą musiały odpowiedzieć na wiele pytań przed tronem Boga. Te korporacje spowodowały śmierć setek jeśli nie tysięcy czarnych ludzi w swych kopalniach.

Pozwoli pan, że opowiem o trudnych, trudnych dla serca sprawach. Mam dowody które wystarczą w każdym sądzie, że organizacje takie jak angloamerykańskie korporacje, często obalają afrykańskie rządy przez to, co nazywam zdalną kontrolą. Nie tak dawno temu mój wielki przyjaciel Dr. Hastings Kamuzubanda został obalony w Malau. Został obalony przez mafie szalejące w niemal każdym mieście w jego kraju. Przed obaleniem Dra. Bandy, angloamerykańskie korporacje i inne korporacje wydobywców złota w Afryce Płd. musiały zatrudniać setki górników z Malau, którzy przybywali do Afryki Płd. by zarobić na życie w jedyny znany sobie sposób czyli przez górnictwo.

Dlaczego? Ponieważ wierzono, że wielu górników złota z Malau cierpi na AIDS. I kiedy rząd Dra. Bandy w Malau został obalony ponieważ steki tysięcy ludzi wyszło na ulice Plantaji i innych miast. Byli to rozwścieczeni ludzie, którym odmówiono prawa przyjazdu do Afryki Płd. by mogli tam zarabiać i żyć. Wciąż i wciąż widzę jak to się działo, przed tragedią w Lesotho domy robotnicze kopalni były zależne od kopalni złota. I wiele z tych domów pracowniczych należało do Masutu i udali się do Lesotho i tam kiedy kraj się rozpadł po sfałszowanej elekcji rok temu, górnicy z kopalni wyszli na ulicę i spowodowali przemoc, która sprowadziła zgon narodu Masutu który dziś widzimy.

Co z Longrobe’em i ich wpływem, z Tyllerem Rollandem, niesławnym szefem spółki? Czy on zmarł?

David - Tak.

Credo Mutwa - Rolland? Proszę, proszę, proszę, zastanawiam się co powie NGULU NGULU |- Wielkiemu Bogu kiedy trafi do krainy przodków. Wie pan to bardzo dziwne, że ludzie tacy jak Tyller Rolland przemijają tak jak my wszyscy. Rolland był ludobójcą, on i jego korporacja stali za wieloma z najkrwawszych wojen i zamachów stanu w Afryce. Gdziekolwiek była wojna, gdziekolwiek był przemyt ciężkiego uzbrojenia takiego jak czołgi i artyleria tam słyszałeś nazwisko Longrobe. Tyller Rolland o którym słyszałem w czasie wojny, był człowiekiem który otwarcie sympatyzował z nazistami. Tyller Rolland był człowiekiem który stał za zagarnięciem Rodezji. Przez pana Iana Smita, tzw. UDI, albo to zorganizował albo był za to bezpośrednio odpowiedzialny. Tyller Rolland był jedynym białym człowiekiem, którego nienawidziły tysiące czarnych ludzi w całej Afryce Płd. Nasi ludzie nazywali go NGUENA lub INGUENA co znaczy „żujący krokodyl”.
Powodem dla którego Rolland był tak żywo znienawidzony był fakt, że niedaleko od Wodospadów Wictorii leży małe miasteczko zwane UANKI. To miasteczko było kiedyś bardzo, bardzo świętym miejscem dla ludu Makaranga. Uanki stoi w czymś co kiedyś było wielkim lasem, który był kiedyś święty dla Wielkiej Matki Ziemi w starożytnych czasach. Ludzie Tyllera Rollanda tak ciężko skazili to miejsce podczas swoich operacji wydobywczych, że dziś jest ledwie duchem swej dawnej świetności.
David - Czy w tym przypadku Credo słynne nazwiska jak Oppenheimer, jak Rhodes, Rolland są marionetkami siły którą nazywamy Illuminati? Jak postrzegasz według swoich doświadczeń, że Illuminati – Chitauri, reptilianie są jedną i tą samą rzeczą. Że faktycznie w wielu formach to reptiliańskie siły stoją za historią o której mówimy?
Credo Mutwa – Tak sądzę proszę pana i faktycznie jestem tego pewien ale nie mogę zrozumieć jednej rzeczy. Dlaczego racjonalne, dobrze wykształcone istoty ludzkie pozwalają by wykorzystano je do zniszczenia jedynego| domu jaki mamy my istoty ludzkie czyli Ziemi? Proszę pana czy powie mi pan, że człowiek taki jak Oppenheimer i wszyscy którzy pod nim pracują, nie mają tych tzw. badań wpływu na środowisko, długofalowego widoku tego jaki będzie ostateczny rezultat ogromnych operacji wydobywczych? Oczywiście, że mają ale jak mówiliśmy o tym w innym wideo, może zniszczenie środowiska jest częścią tej agendy.
Dawid - W znaczeniu zmiany środowiska planet, które odpowiada ludziom na środowisko odpowiednie dla tych którzy ich kontrolują?

Credo Mutwa - Tak proszę pana. Ale wygląda na to, że na naszych oczach toczy się straszliwa wojna. Wojna prowadzona bezlitośnie i z zimną krwią, której wpływ na nas, planetę i środowisko jest coraz bardziej widoczny gdy zbliżamy się do milenium (i poza).
Dawid - Kiedy podążamy za tymi rodami które stały się Illuminati, gadzimi rodami do dnia dzisiejszego. Widzimy bardzo wyraźnie, że ofiary z ludzi, krwawe rytuały podążają za nimi przez całą drogę i z jakiegoś powodu te rody poważnie w tym siedzą. Jakie jest twoje doświadczenie z tym |w znaczeniu tajnych stowarzyszeń, gadzich rodów, czego doświadczyłeś?
Credo Mutwa - Proszę pana oprócz nekrofagii, gdzie ludzkie zwłoki lub części ludzkich zwłok są jedzone, nigdy nie widziałem prawdziwej ofiary z człowieka. Ale brałem udział w rytuałach gdzie części martwych ciał są jedzone (Agenda część 1A), martwych zwłok wykopanych z grobu, muszę to przyznać. Ale w Anglii proszę pana i w Ameryce widziałem Wolnych Masonów odprawiających jedne ze swych najgłębszych rytuałów. I w obu przypadkach ludzie biorący w nich udział, nie byli świadomi, że są obserwowani.
Pewnego razu w Johannesburgu obserwowałem wolnomasoński rytuał przez lornetkę. Odprawiali ten rytuał w jasno oświetlonym pokoju i widzieliśmy niemal każdy szczegół tego co robią. W Anglii widziałem to samo z bliska i znów ludzie w to zaangażowani nie byli świadomi mej obecności. Albo obecności przyjaciela który przyprowadził mnie bym zobaczył co się dzieje. Wie pan, zanim wejdę głębiej w odpowiedź na pańskie pytanie czy mogę pana spytać czy jest pan religijnym człowiekiem?

David -Nie!
Credo Mutwa - To dobrze!

David - Więc następne pytanie proszę pana.

Credo Mutwa - Proszę, to afrykańska uprzejmość bym zadawał panu pytania tak jak pan mi.
David - Proszę pana dlaczego właściwie ludzie czy też Chitauri składają ofiary z ludzi? Co, jaki jest powód stojący za tymi odrażającymi praktykami?

Credo Mutwa - Z tego co mówią mi ludzie którzy brali udział (przymusowo) w tego typu rytuałach mówili, że jest coś we krwi co chcą konsumować. Ponieważ z jakiegoś powodu potrzebują tego i wygląda na to, że chcą do tego celu blondwłosych, (i jasnorudych) niebieskookich ludzi bardziej niż jakichkolwiek innych. I kolejną rzeczą jak myślę jest to, że jeśli możesz wykonać szczególnie brutalny, przerażający rytuał w szczególnym punkcie wiru, wtedy wpływasz na siatkę energetyczną (geopatyczną Ziemi) bardzo silnie.
Kolejnym powodem o którym mówili jest to, że w punkcie złożenia ofiary jest to „złe oko”.
David - To hipnotyczne spojrzenie które mają te krzyżówki Chitauri i sami Chitauri i może wyssać energię, czy też świadomość ofiary z ciała.

Credo Mutwa - Tak proszę pana. Czy jest pan świadomy panie David Icke, że ludzie składający ofiary z ludzi odprawiają je z bardzo, bardzo poważnych i w bardzo dziwny sposób diabolicznie logicznych powodów? I bardzo, bardzo samolubnych?

David - Mów dalej.

Credo Mutwa - Jest coś w ofiarach z ludzi o co błagam by pan ujawnił. Jestem inicjatem ponad 7 wielkich inicjacji i zrobiłem wiele rzeczy które zaszokowałyby świętego. Jedną z podstawowych rzeczy stojących za ofiarami z ludzi jest nieśmiertelność czy też raczej długowieczność. Kiedy wielka osoba czuje, że on lub ona wkrótce umrze ta wielka osoba robi to… On lub ona zleca porwanie szczególnie pięknej młodej osoby zwykle kobiety, młodej dziewczyny, dziewicy. Ale ta dziewica musi spełniać pewne duchowe charakterystyki proszę pana. I tymi charakterystykami muszą być określone własności umysłu, w skrócie ofiara musi być medium, ofiara musi być bardzo piękna.

Pierwszą rzeczą którą robią ofierze jest to, że nie jest zabijana natychmiast. Jest ona, jakby to powiedzieć… Jest… O Boże…, jak ktoś może o tym chociażby mówić…? Jest rozbierana do naga i przywiązywana za ręce i stopy i wtedy ty który masz ją poświęcić w ofierze, kładziesz się z nią w tym samym łóżku ale nie uprawiasz z nią seksu ponieważ energia którą chcesz zbudować dla siebie zniknie. Musisz leżeć z ofiarą, zwykle ma opaskę na oczach i musisz ją obejmować, trzymać i próbować symbolicznie ją połknąć. Próbując wyciągnąć z niej jej najważniejszą esencję. Przepraszam, nie znam na to odpowiedniego angielskiego terminu. Czy rozumie pan co próbuję powiedzieć?

David - Tak, absolutnie.

Credo Mutwa - Musisz, twoje ciało musi być nasmarowane olejkiem eterycznym tak jak i ciało ofiary. I musisz obejmować ofiarę przez wiele dni.

David - Próbujesz stworzyć wibracyjne połączenie z ofiarą?

Credo Mutwa - Tak proszę pana, tak! I faktycznie mogę panu powiedzieć, że byli królowie, Iniangas i Sangomas którzy żyli dobrze ponad 100 lat. Po prostu brali młodą dziewiczą osobę, mężczyznę lub kobietę i leżeli z nim lub z nią w rytualnym łóżku bez jakiejkolwiek seksualnej penetracji. I jest to klucz do prawdziwej nieśmiertelności proszę pana.

ciąg dalszy nastąpi…

Pod redakcją „NASZA RACJA”

Napisz komentarz
Musisz być zalogowany(a) aby napisać komentarz.
 
Przeczytaj poprzedni wpis:
David Ickea
Reptiliańska Agenda Część II

Wywiad Davida Icke'a z Szamanem Zulusów Credo Mutwą David - Witam was po raz kolejny w Afryce na afrykańskim zaciszu zaraz...

Zamknij